Sergio Ramos

miércoles, 3 de junio de 2015

DOMOTIKA NIRE ETXEAN

Nik domotika nire etxean baldin badut gauza pila bat jarriko nuke, nire etxea azkarragoa eta ekologikoa izateko.

Ni jarriko luke, argia itzaltzea eta piztea ordenagailu batekin, ni etxean ondo egoteko, ere kortinak jaitsi eta igo bakarrik, baina hau bakarrik erabili luke oporretan.
Suposatzen da domotika baldin badut abreatsa naizela eta etxe handi bat nukeela,
Igeriekua baldin badut tela automatiko bat jarri luke, denbora asko ez galtzeko eta bitartean beste gauza batzuk egitea.
Ere alarma on bat jarriko nuke, oporretan nagoen bitartean lapurrak nire etxera ez etortzeko eta ni seguruago egoteko.

Nire igerilekuan ur zikina badago, automatikoki domotika ura garbia jarri eta ur zikina desague batera bota eta nire txakurrari janaria bukatzen  janaria jartzea bakarrik.

No hay comentarios:

Publicar un comentario